دستگاه قطعه شویی قدیمی

امروزه برای ساخت انواع دستگاه قطعه شوئی از فناوری‌های جدید استفاده شده است تا این دستگاه‌ها انرژی کمتری مصرف کرده و با بازدهی بیشتری کار کنند. با این حال هنوز هم در بعضی از کارگاه‌ها دیده می‌شود که دستگاه قطعه شویی قدیمی استفاده شده که که در گذشته برای شستشو و تمیز کردن قطعات موتوری یا صنعتی کاربرد داشت.

ماشین سازی زرنه اصفهان به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع ماشین قطعه شویی، این مدل از دستگاه‌ها را تایید نمی‌کند و در این صفحه قصد به اشتراک گذاری تصاویری از آنها را دارد.

دستگاه قطعه شویی قدیمی

چرا دستگاه قطعه شوئی قدیمی نخریم؟

در دهه ۴۰ و ۵۰ دستگاه‎های قطعه شویی ارائه شده در بازار به دلیل فناوری ضعیفی که داشتند، انرژی زیادی را مصرف کرده و فضای بزرگی از کارگاه را به خود اختصاص می‌دادند. این ماشین‌ها نخستین نسل از دستگاه‌های قطعه شویی بودند؛ به همین دلیل فناوری بسیار ساده‌ای داشتند. از سوی دیگر راندمان کاری دستگاه قطعه شویی قدیمی هم خیلی کم بوده و همین موضوع، هزینه نگهداری از این قطعات را افزایش می‌داد. 

به همین دلیل، با پیشرفت تکنولوژی، مهندسان ماشین سازی زرنه اصفهان یک سری تغییرات را در این دستگاه‌ها به وجود آوردند که بازدهی کاری و نحوه عملکرد را تا حد زیادی بهبود بخشید؛ بنابراین از نظر اقتصادی و حرفه‌‌ای بسیار به صرفه‌تر است که به سراغ خرید دستگاه قطعه شویی قدیمی نروید.

مزایای دستگاه قطعه شویی جدید نسبت به قدیمی

با توجه به پیشرفت فناوری، تغییرات زیادی در دستگاه‌های قطعه شویی قدیمی اتفاق افتادند که منجر به مزایای زیر شدند:

  • افزایش راندمان کاری
  • کاهش قابل توجه مصرف انرژی و سوخت
  • افزایش سرعت شستشو
  • افزایش کیفیت شستشوی قطعات
  • بهبود طراحی پمپ‌های پاشش محلول
  • بهبود طراحی کوره‌های تولید حرارت و مبدل‌ها

خرید دستگاه قطعه شویی از زرنه اصفهان

به جای استفاده از دستگاه قطعه شویی قدیمی، توصیه ما خرید یک دستگاه قطعه شویی جدید است. ما در ماشین سازی زرنه اصفهان در تلاش هستیم که دستگاه‌های جدید را طراحی کرده و بسازیم؛ به این ترتیب هزینه‌هایی مانند مصرف برق، سوخت و مواد شوینده تا حد زیادی کاهش پیدا خواهند کرد.

 علاوه بر این، هزینه‌های جاری واحدهای تولیدی و خدماتی هم کمتر خواهند شد؛ زیرا دیگر نیازی نیست که خریدار دستگاه در طول سال، مبالغ اضافه‌ای را برای مواد شوینده یا سوخت مصرف نماید. مهندسان ما همواره ارتقا سطح کیفی و راندمان کاری را در دستگاه‌های قطعه شویی در نظر می‌گیرند و نمونه‌هایی با فناوری پیشرفته را به بازار ارائه می‌دهند

سوالات متداول

این دستگاه دارای مصرف انرژی بالا و راندمان کاری کم است و دقت و سرعت پایینی در شستشوی قطعات دارد.

این دستگاه‌ها در دهه ۴۰ و ۵۰ تولید شده‌اند و اولین نسل از ماشین‌های قطعه شویی به شمار می‌روند.

در صورت رضایت از محتوا ارائه شده، امتیاز دهید.

۳.۶/۵ – (۳۰ امتیاز)

آخرین مقالات

۲ پاسخ

  1. سلام
    با تشکر از مطالب خوبتان
    امروز با اطلاعاتی که دارم برای انتخاب دستگاه قطعه شویی مناسب خیلی راحت تر میتوانم اقدام کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =