خرید و قیمت دستگاه قطعه شویی خاص

دستگاه قطعه شویی خاص، نوعی ماشین است که به طور اختصاصی برای شستشوی موارد خاص ساخته می‌شود. این دستگاه که به نام دستگاه قطعه شویی سفارشی ساز هم شناخته می‌شود، در صنایع و آزمایشگاه‌های مختلف مانند پتروشیمی، الکترونیک، آزمایشگاهی پزشکی و …  کاربرد دارد.

 شرکت ماشین سازی زرنه اصفهان به طور اختصاصی و عمومی اقدام به ساخت دستگاه قطعه شوی خاص با کاربردهای مختلف نموده و این دستگاه‌ها را در ابعاد متفاوت یا متناسب با نیاز بازار، ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای سفارش خرید این دستگاه‌ها با قطعه شوی زرنه اصفهان تماس بگیرید و یا فرم سفارش موجود در سایت را تکمیل و ارسال کنید و در قرعه کشی ۶۰۰ میلیونی ما نیز شرکت کنید.

سفارش و ساخت دستگاه های قطعه شویی خاص

کاربرد دستگاه های قطعه شویی سفارشی

دستگاه‌های قطعه شوی خاص در زمینه‌های مختلف کاربرد دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  • دسنگاه قطعه شویی آزمایشگاهی در شاخه پزشکی
  • دستگاه قطعه شویی آزمایشگاهی برای شاخه‌های نفت و پتروشیمی
  • دستگاه قطعه شویی تجهیزات برقی مانند الکتروموتور، ژنراتور و لوازم جانبی
  • دستگاه قطعه شویی برای واحدهای تولید مواد غذایی، نان فانتزی و شیرینی پزی‌ها

انواع دستگاه قطعه شویی خاص ساخت ماشین سازی 

ماشین سازی زرنه اصفهان بر اساس نیاز بازار و خواسته مشتریان، دستگاه‌های قطعه شوی خاص را در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌کند که عبارتند از:

  • دستگاه قطعه شویی با کابین متحرک
  • دستگاه قطعه شویی با مخازن مجزا
  • دستگاه قطعه شویی دو مرحله ای
  • دستگاه قطعه شوی چند مرحله ای
  • دستگاه قطعه شویی با بخار
  • دستگاه قطعه شویی با مواد شوینده اسیدی، بازی و پایه الکلی

دستگاه قطعه شویی آزمایشگاهی پزشکی

در بسیاری از مراکز بهداشتی مانند بیمارستان‌ها، مراکز تحقیقات پزشکی، آزمایشگاه‌ها، داروسازی‌ها و مراکز کشت میکروبی، زمانی که امکان استفاده از تجهیزات یک بار مصرف وجود نداشته باشد، باید تجهیزات را پس از اتمام کار بشویند و پس از خشک و استریل کردن، برای استفاده مجدد آماده کنند.

از سوی دیگر، شکل و فرم ظاهری ظروف و ابزار آزمایشگاه‌های پزشکی و نوع آلودگی آنها باعث می‌شود که طراحی دستگاه قطعه شویی در هر بخش، به صورت ویژه انجام شود. ماشین سازی زرنه اصفهان، طراحی و ساخت دستگاه قطعه شوی خود را بر اساس دریافت اطلاعات زیر از واحد مورد نظر انجام می‌دهد:

  • ابعاد تجهیزات
  • جنس تجهیزات
  • شکل ظاهری
  • نوع آلودگی

به همین دلیل است که تولیدات ماشین سازی زرنه را می‌توان به صورت اختصاصی برای شستشوی موارد خاص، استفاده کرد؛ همین موضوعات دستگاه‌های ماشین سازی زرنه رو در لیست ماشین‌های سفارشی ساز قرار می‌دهد.

دستگاه قطعه شویی آزمایشگاهی در حوزه نفت و پتروشیمی

در بسیاری از آزمایشگاه‌های شرکت نفت و پتروشیمی، واحدهای تولیدات پتروشیمی و مشتقات نفتی، خیلی از وسایل و ابزار، نیاز به تمیز کردن و شستشو برای استفاده مجدد دارند؛ زیرا در این آزمایشگاه‌ها، وسایل با مواد نفتی و نفت خام سر و کار دارند. از آنجا که ویسکوزیته این مواد بالاست و چسبندگی زیادی دارد، تمیز کردن قطعات مختلف بسیار مشکل بوده و نیاز به استفاده از دستگاه قطعه شویی خاص در شرایط دمایی مشخص و با مواد شوینده مخصوص دارد.

یکی دیگر از دستگاه‌های قطعه شویی خاص، دستگاه قطعه شویی با کاربرد آزمایشگاهی در زمینه فعالیت واحدهای نفت و پتروشیمی است. ماشین سازی زرنه اصفهان بنا به درخواست واحدهای آزمایشگاهی شرکت نفت و پتروشیمی اقدام به ساخت دستگاه قطعه شویی خاص متناسب با نیازهای آنان نموده است. به دلیل اینکه دستگاه قطعه شویی خاص آزمایشگاهی در یک محیط کاملا خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل باید موارد زیر را در ساخت آن رعایت کرد:

ابعاد دستگاه، شرایط کنترل بخارهای ناشی از شستشو که معمولا با مواد شیمیایی همراه است، کیفیت شست وشو با توجه به نوع آلاینده‌ها، واشربندی‌های بسیار حساس و دقیق برای تمیز نگه داشتن محیط آزمایشگاه، نحوه شارژ دستگاه با محلول شستشو، نحوه دفع پس آب، سیستم بوگیری و تصفیه محلول شستشو، زیبایی دستگاه که متناسب با محیط آزمایشگاهی باشد.

ما در شرکت ماشین سازی زرنه اصفهان با در نظر گرفتن تمام موارد و استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها، بکارگیری متخصصین مجرب و بیش از پنجاه سال سابقه مستمر در طراحی وساخت دستگاه قطعه شویی، اولین، بزرگترین و مطمئن‌ترین گزینه برای شما خواهیم بود. با دستگاه قطعه شویی شرکت زرنه اصفهان آینده را امروز تجربه کنید.

دستگاه قطعه شویی تجهیزات برقی (الکتروموتورها، ژنراتورها و لوازم جانبی)

با توجه به گستردگی موارد گوناگون برای شستشو، یکی از انواع دستگاه قطعه شویی خاص، دستگاه قطعه شویی مخصوص لوازم برقی است. در بسیاری از واحدهای تولیدی، معادن و کارخانجات که با گرد و غبار بسیاری مواجه هستند، این دستگاه‌ها گزینه‌ای ایده آل خواهند بود. این واحدها هنگام سرویس و بازسازی یا تعمیرات نیاز به شسته شدن دارند؛ یعنی قبل از تعمیر یا سرویس، ابتدا باید شسته شوند و از گرد و غبارهای نفوذ کرده درون این تجهیزات کاملا تمیز شوند.

همچنین وجود ماسه بادی و ریزگردها در تجهیزات برقی، بسیار به این تجهیزات آسیب می‌رساند؛ بنابراین پاکسازی این تجهیزات اجتناب ناپذیر خواهد بود و نیاز به طراحی ویژه دستگاه قطعه شویی است.

کاربردهای دستگاه قطعه شویی مخصوص وسایل برقی

واحد آگلومراسیون در ذوب آهن که وظیفه دانه بندی سنگ معدن آهن و مواد افزودنی به فرایند ذوب در کوره بلند را دارد، خطوط ریلی مخصوص حمل سنگ معدن (بسیاری از خطوط ریلی که از مناطق کویری عبور می‌کنند)، وسایل برقی که دائم با گرد و غبارهای طبیعی و مصنوعی درگیر هستند، تمام ژنراتورها، الکتروموتورها، رادیاتورها و دیگر لوازم جانبی مربوط به تجهیزات برقی

ویژگی‌های دستگاه قطعه شوی وسایل برقی

آنچه که این دستگاه‌های قطعه شویی را خاص می‌کند، از قرار زیر است: حساسیت این تجهیزات؛ که هنگام شستشو به هیچ عنوان نباید آسیب ببیند، اطمینان از خشک شدن کامل تجهیزات بعد از شستشو؛ زیرا کمترین رطوبت در تجهیزات برقی می‌تواند آسیب‌های جدی به آنها وارد کند.

دستگاه قطعه شویی خاص ساخت شرکت ماشین سازی زرنه اصفهان با اتکا به دانش متخصصین و بیش از پنجاه سال تجربه حرفه ای در زمینه طراحی وساخت انواع دستگاه های قطعه شویی، بهترین و تنهاترین گزینه برای واحدهای بزرگ صنعتی به شمار می‌آید. شما میتوانید برای خرید یا سفارش ساخت انواع دستگاه قطعه شویی خاص با ما تماس بگیرید.

بالاترین راندمان در شستشو با کمترین مصرف انرژی

جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت دستکاه های قطعه شویی با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

در صورت رضایت از محتوا ارائه شده، امتیاز دهید.

۴.۳/۵ – (۳۶ امتیاز)

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ + ۱۳ =