دستگاه قطعه شویی سنگین و فوق سنگین

ماشین سازی زرنه اصفهان با بیش از ۵۰ سال سابقه کار در زمینه ساخت دستگاه‌های قطعه شویی، اقدام به ساخت دستگاه‌های قطعه شویی سری FL، جهت شستشو قطعات موتوری خودرو های سنگین و فوق سنگین از جمله کامیون، تریلی، بولدیزر و قلطک و …. و همچنین دستگاه‌های فوق سنگین مانند بیل مکانیکی قول پیکر، قطعات موتوری کشتی ها و لوکوموتیو و …. کرده است.

جهت سفارش دستگاه قطعه شویی، سیلندر شویی یا موتور شویی سنگین و فوق سنگین برای کاربری‌هایی که پیشتر توضیح داده‌ایم، می‌توانید فرم سفارش موجود در سایت را تکمیل و ارسال کنید و در قرعه کشی ۶۰۰ میلیونی ماشین سازی زرنه اصفهان نیز شرکت کنید.

تولید و فروش دستگاه های قطعه شویی سنگین و فوق سنگین سری fl

دستگاه های قطعه شویی سنگین و فوق سنگین

دستگاه های قطعه شویی مخصوص ماشین آلات سنگین سری FL
معرفی دستگاه های قطعه شویی سنگین سری FL

دستگاه قطعه شویی، موتور شویی و سیلندر شویی سنگین؟

این دستگاه ها که به دستگاه قطعه شویی بزرگ نیز شناخته می‌شوند؛ برای شستشو قطعات موتوری ماشین‌های سنگین از جمله کامیون، تریلی، لودر، اسکانیا و کلیه خودروهای باری و کشنده جاده‌ای استفاده می‌شود. درب ریلی این دستگاه‌ها روش کار با آنها را بسیار آسان کرده است. زیرا با باز شدن درب دستگاه نیمی از سبد قطعه شویی، از روبه رو و از بالا آزاد میشود و امکان بارگذاری از بالا و از روبه رو فراهم می‌شود. این نکته مزیت کارآمد برای صنعتگران است.

معرفی دستگاه های قطعه شویی فوق سنگین سری fl
دستگاه قطعه شویی مخصوص ماشین آلات فوق سنگین

دستگاه قطعه شویی، سیلندر شویی و موتور شویی فوق سنگین؟

دستگاه های قطعه شویی فوق سنگین برای شستشو قطعات موتوری خودرو‌های فوق سنگین راه سازی از جمله گریدر، بولدیزر، قلطک و لودرهای فوق سنگین و دستگاه‌های قول پیکر مخصوص کار در معادن مانند بیل‌های مکانیکی قول پیکر و کامیون‌های فوق سنگین مخصوص معادن و قطعات موتوری لوکوموتیوهای راه آهن و قطعات موتوری کشتی‌ها استفاده می‌شود.

معرفی دستگاه ‌های قطعه شویی سنگین و فوق سنگین

در شرکت ماشین سازی زرنه اصفهان دستگاه‌های قطعه شویی سیلندر شویی و موتور شویی سنگین و فوق سنگین در سری FL و در مدل های FL M1800، FL M1800S، FL M2000، FL M2500  و FL M3000 ساخته می‌شوند. مدل FL M1800 به منظور شستشو قطعات موتوری خودروهای باری و کشنده جاده‌ای، مدل FL M1800S برای قطعات ماشین‌های راه سازی،  مدل FL M2000 برای ماشین آلات معادن، مدل‌هایFL M2500  و FL M3000  برای خودروهای قول پیکر مخصوص کار در معادن و تجهیزات راه آه و کشتی رانی استفاده می‌شود.

مشخصات دستگاه‌هاقطر سبد گردشی (سبد شستشو) (سانتی متر)ارتفاع کارگیر (سانتی متر)ظرفیت بارگذاری (کیلوگرم)الکتروپمپ افقیحجم مخزن (لیتر)منبع گرماییابعاد (سانتی متر)
M 1800۱۵۰۱۰۰۷۰۰۱۰HP۱۲۰۰ Gas | oil Gass bumer  ۱۸kW۲۰۰*۲۵۰*۲۱۵
M 1800S۱۵۰۱۶۰۱۲۰۰۱۵HP۱۲۰۰ Gas | oil Gass bumer  ۱۸kW۲۰۰*۲۵۰*۲۷۵
M 2000۱۸۰۱۰۰۱۵۰۰۲*(۱۰HP)۱۷۰۰ Gas | oil Gass bumer  ۲۵kW۲۳۰*۲۲۰*۳۲۰
M 2500۲۳۰۱۰۰۲۰۰۰۲*(۱۵HP)۱۹۵۰ Gas | oil Gass bumer  ۲۵kW۲۵۰*۲۲۰*۳۴۰

بالاترین راندمان در شستشو با کمترین مصرف انرژی

جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت دستکاه های قطعه شویی با ما در ارتباط باشید.

دستگاه قطعه شویی سنگین در گذشته به شکل دستگاه‌های صندوقی ساخته می‌شد که درب دستگاه به صورت لولایی باز می‌شد و سبد از داخل دستگاه به روی درب کشیده می‌شد تا بتوانیم قطعات را از دستگاه خارج یا به داخل دستگاه قرار دهیم. این سیستم به این دلیل که اصطحلاک بسیار زیادی داشت و فضای زیادی از محیط کارگاه اشغال میکرد، خیلی زود جای خود را به دستگاه‌های قطعه شویی سنگین با شکل امروزی و نیم گرد داد.

نکات مهم در خرید دستگاه قطعه شویی سنگین و فوق سنگین

راندمان و عمر مفید دستگاه

مهمترین نکته در خرید هر دستگاهی، طول عمر و راندمان آن است. اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان قبل از خرید، از این موضوع مطمئن شد؟ پیشنهاد ما این است که قدمت برند دستگاه را بررسی کنید. برای مثال ماشین سازی زرنه اصفهان از حدود ۵۰ سال پیش تا امروز، انواع دستگاه قطعه شویی را روانه بازار کرده و بسیاری از واحدهای تولیدی، کارگاهی و خدماتی را با استفاده از آنها تجهیز کرده است. این دستگاه‌ها هنوز هم قابلیت استفاده داشته و هنوز در سراسر کشور کاربرد دارند. همین موضوع شاهدی بر طول عمر دستگاه‌های ساخته شده در مجموعه زرنه اصفهان است.

بررسی کیفیت دستگاه‌های ساخته شده توسط یک برند

موضوع مهم دیگر برای خرید دستگاه قطعه شویی، کیفیت برند آن است. شما می‌توانید برای اطمینان از این موضوع، به سراغ واحدهای تولیدی قدیمی رفته و نام برند دستگاه را از آنها بپرسید. ما در ماشین سازی زرنه اصفهان همواره در تلاش بوده‌ایم تا دستگاه‌های باکیفیت را به بازار عرضه کنیم. گواه این ادعا این است که در حال حاضر دستگاه‌های قطعه شویی زرنه اصفهان که سی سال پیش به بازار عرضه شده‌اند همچنان در واحد های مختلف تولیدی و تعمیرگاهی استفاده میشوند.

نوع طراحی پمپ و سیستم گرمایشی دستگاه قطعه شویی

از دیگر نکات مهم در خرید دستگاه قطعه شویی، طراحی پمپ و سیستم گرمایشی است. زمان بندی در گرم شدن محلول شستشو با کمترین مصرف انرژی و ایجاد فشار مناسب برای پاشش محلول، نکاتی است که در ماشین سازی زرنه هنگام ساخت دستگاه به آن توجه ویژه‌ای می‌شود.

علاوه بر همه نکات گفته شده، زیبایی دستگاه و اصول فنی هم از موارد مهم در زمان تولید دستگاه قطعه شویی است و در زمان خرید هم اهمیت پیدا خواهد کرد. مجموع این موارد، ثابت می‌کنند که یک برند متخصص است و میتوان به محصولات مختلف آن اعتماد کرد.

سوالات متداول

دستگاه قطعه شویی سنگین و فوق سنگین، ساخت شرکت ماشین سازی زرنه اصفهان این قابلیت را دارد که تجهیزات جانبی روی دستگاه نصب شود. این تجهیزات عبارتند از :

  • نصب جرثقیل برای قطعات سنگین
  • نصب بو گیر روی خروجی بخار دستگاه
  • نصب سیستم چربی گیر برای تفکیک  روغن وچربیهای روی محلول شستشو
  • نصب سیستم تصفیه محلول شستشو
  • نصب پمپ‌های قدرتمند با فشار بالا جهت شستشوی قطعات خاص مثل بلبرینگ
  • ساخت دستگاه با مخازن مجزا
  • نصب سیستم رسوب گیر و هرآنچه شما بخواهید تا یک کیفیت عالی وراندمان بالا داشته باشید

دستگاه قطعه شویی، موتور شویی و سیلندر شویی ساخت شرکت ماشین سازی زرنه اصفهان به دلیل کیفیت شست و شوی بسیار عالی، همواره باعث شده مشتریان و مراجعینی که از این تجهیزات بهره میبرند مشتری ثابت آن مجموعه باشند.

این امر در تداوم کار جذب مشتری و درآمد زایی بسیار موثر است. امروزه برای شست وشوی یک دست موتور کامل ماشین سنگین متناسب با شهر و منطقه‌های مختلف در سراسر کشور بین دو تا دو میلیون و هشت صد هزار تومان اجرت پرداخت میشود. اگر حداقل درآمد را بر اساس روزی یک مشتری و با حداقل دستمزد در نظر بگیریم ماهیانه ۶۰ ملیون تومان درآمد خواهید داشت و این درآمد به سادگی تا ده برابر قابل دستیابی هست.

دستگاه قطعه شویی سنگین و فوق سنگین، ساخت شرکت ماشین سازی زرنه اصفهان به دلیل طراحی منحصر بفرد و تمام اتوماتیک، کار را برای اپراتور دستگاه بسیار آسان میکند. از اینرو با یک معرفی و توضیح در مورد چگونگی کار با دستگاه که بیشتر در زمینه راه اندازی و سرویس و نگهداری دستگاه هست، تمام افراد میتوانند به راحتی با دستگاه کار کنند. بنابر این هیچ گونه آموزش حرفه ای و تخصصی برای کار با دستگاه نیاز نیست.

در صورت رضایت از محتوا ارائه شده، امتیاز دهید.

۳.۵/۵ – (۶۸ امتیاز)

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ × ۲ =