دستگاه قطعه شویی سبک (سواری) و نیمه سنگین

ماشین سازی زرنه اصفهان به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه‌های قطعه شویی در اصفهان، دستگاه‌های قطعه شویی سری TL را جهت شست وشوی قطعات موتوری خودروهای سبک یا سواری و خودروهای نیمه سنگین از جمله نیسان دیزل، تراکتور، ایسوزو، خاور و مینی بوس و همچنین قطعه شویی در کارگاه‌های تراشکاری، تولید قطعات، کارگاه‌های خدماتی و تعمیرگاه ها را به بازار عرضه کرده است. این دستگاه‌ها معمولا با نام دستگاه سیلندر شویی یا موتور شویی نیز در بازار شناخته می‌شوند.

در صورت نیاز به خرید دستگاه قطعه شویی سبک یا نیمه سنگین برای موارد ذکر شده در بالا می‌توانید با ثبت سفارش خود از طریق وبسایت علاوه بر دریافت مزیت‌های رقابتی این مجموعه از جمله خدمات پس از فروش و گارانتی دو ساله، در قرعه کشی ۶۰۰ میلیونی مشتریان ماشین سازی زرنه اصفهان شرکت کنید.

تولید و ساخت دستگاه های قطعه شویی سبک و نیمه سنگین

دستگاه های قطعه شویی (سیلندر شویی، موتور شویی) سری TL

دستگاه قطعه شویی مخصوص ماشین آلات سبک یا سواری
دستگاه قطعه شویی مخصوص ماشین آلات سبک یا سواری

دستگاه قطعه شویی سبک (سواری) چیست؟

دستگاه قطعه شوی سبک یک وسیله تمام اتوماتیک بوده که با سرعت بسیار بالایی می‌تواند تمام قطعات موتوری خودروهای سواری را شستشو دهد. دستگاه قطعه شویی ماشین سازی زرنه در مدل‌های TL قادر است با استفاده از پمپ‌های قدرتمند و فشار بسیار مناسب محلول شستشو را با دمای مناسب و از تمام جهت‌ها توسط نازلهای مخصوص به قطعات شلیک کند؛ به گونه‌ای که تمام گوشه‌ها و سوراخ‌های غیر قابل دسترس به خوبی تمیز شود و در تمام مدت زمان شستشو دمای محلول ثابت بماند. دستگاه قطعه شویی ماشین سازی زرنه اصفهان، به دلیل طراحی منحصر بفرد در ساخت کوره‌های حرارتی و همچنین واشر بندی و طراحی مهندسی دستگاه و پمپ‌های تخصصی، برای مصرف کنندگان بسیار باصرفه و کم هزینه خواهد بود.

دستگاه قطعه شویی مخصوص ماشین آلات نیمه سنگین
دستگاه قطعه شویی مخصوص ماشین آلات نیمه سنگین

دستگاه قطعه شویی نیمه سنگین (سیلندر شویی یا موتور شویی) چیست؟

دستگاه قطعه شویی نیمه سنگین یا همان دستگاه موتور شویی و سیلندر شویی نیمه سنگین که گاها به اشتباه دستگاه قطعه شور، موتور شور و سیلندر شور نیز گفته میشود. به صورت تمام اتوماتیک امکان شست وشوی انواع قطعات ماشین‌های نیمه سنگین برای شما فراهم می‌نماید. ماشین سازی زرنه اصفهان این دستگاه را تحت عنوان دستگاه TL 1200 به بازار ارائه کرده که امکان شستشوی تمام قطعات خودروهای نیمه سنگین مانند نیسان دیزل، ایسوزو، خاور، تراکتور و مینی بوس را برای شما فراهم میکند.

داشتن فشار سنج روی پمپ دستگاه به شما این امکان را میدهد که بتوانید فشار واقعی که توسط پمپ، پشت نازلها ایجاد میشود را ببینید. در تمام دستگاه‌های قطعه شویی، موتور شویی و سیلندر شویی باید توجه داشته باشید سه عامل اصلی در شست وشوی قطعات وجود دارد؛ فشار پمپ، دمای محلول شست وشو و مواد شوینده، از این‌رو داشتن دما سنج دیجیتال و فشار سنج روی دستگاه بسیار الزامی است که دستگاه‌های تولیدی ماشین سازی زرنه دارای دما سنج و فشار سنج میباشند.

معرفی دستگاه قطعه شویی سواری و نیمه سنگین (سیلندر شویی) زرنه اصفهان

دستگاه‌های موتور شویی و سیلندر شویی سبک و نیمه سنگین ماشین سازی زرنه اصفهان در سری TL، بیشتر در حوزه شستشو قطعات خودروهای سواری و خودروهای نیمه سنگین کاربرد دارند. بنابر این میتوان از دستگاه قطعه شویی سری TL, مدل TL 800 برای قطعات موتور سیکلت، همچنین برخی از قطعات کوچک خودروهای سواری که طولی کمتر از ۵۰ سانتیمتر دارند؛ استفاده نمود. از مدل TL 1000 برای تمام قطعات خودروهای سواری و سبک همانند پژو، سمند، پراید، بنز، تویوتا و…. استفاده می‌شود. برای خودروهای نیمه سنگین همچون وانت، کامیونت، نیسان دیزل، تراکتور، ایسوزو و خاور، از دستگاه قطعه شویی مدل TL 1200 شرکت ماشین سازی زرنه اصفهان استفاده می‌شود.

دستگاه قطعه شویی سبک را با نام‌های دستگاه قطعه شویی سواری، دستگاه قطعه شویی تک فاز و دستگاه قطعه شویی کوچک هم می‌شناسند. شرکت ماشین سازی زرنه اصفهان دستگاه قطعه شویی سبک و نیمه سنگین را تحت عنوان سریTL به بازار ارائه میکند که در جدول زیر این دستگاه‌ها با هم مقایسه شده‌اند.

مشخصات دستگاه‌هاقطر سبد گردشی (سبد شستشو) (سانتی متر)ارتفاع کارگیر (سانتی متر)ظرفیت بارگذاری (لیتر)الکتروپمپ افقیحجم مخزن (لیتر)منبع گرماییابعاد (سانتی متر)
TL:800 (سواری)۷۵۴۵۱۰۰۳HP۱۰۰Electric 9kW۱۰۰*۹۵*۱۲۰
TL:1000 (سواری)۹۵۵۰۳۲۰۴HP۳۰۰Gas bumer 9kW۱۲۰*۱۳۵*۱۳۰
TL:1200۱۱۵۶۰۵۰۰۴HP۶۰۰Gas Bumer 9kW۱۴۰*۱۵۵*۱۲۵
TL:1500۱۵۰۶۵۷۵۰۷HP۷۰۰Gas Bumer 12kW۱۷۰*۱۸۰*۱۳۰

بالاترین راندمان در شستشو با کمترین مصرف انرژی

جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت دستکاه های قطعه شویی با ما در ارتباط باشید.

مزایای رقابتی دستگاه قطعه شوی سواری و نیمه سنگین ماشین سازی زرنه

با وجود اهمیت زیادی که وجود دستگاه‌های قطعه شویی سبک و نیمه سنگین سری TL دارند، برندهای کمی در حوزه تولید آن کار می‌کنند؛ زیرا ساخت دستگاه قطعه شویی پیچیدگی‌های زیادی دارد. با این حال ماشین سازی زرنه اصفهان از حدود ۵۰ سال پیش تا امروز در زمینه تولید و ساخت انواع دستگاه‌های موتور شویی سواری و نیمه سنگین فعالیت داشته و این محصولات را به بازار ارائه می‌دهد. مهمترین مزایای رقابتی دستگاه قطعه شوئی سیلندر شویی سبک و نیمه سنگین ماشین سازی زرنه اصفهان عبارتند از:

  • استفاده از قطعات کاملا اورجینال
  • مجهز به فشار سنج برای مشاهده فشار واقعی ایجاد شده توسط پمپ
  • استفاده از قطعات داخلی باکیفیت
  • ارائه گارانتی دو ساله برای محصولات
  • ارائه خدمات پس از فروش طولانی مدت
  • تضمین حفظ راندمان و عملکرد تا سال‌ها پس از استفاده
  • استفاده از دانش مهندسی به روز
  • مجهز به فناوری صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده

نکات مهم در خرید دستگاه موتور شویی سواری و نیمه سنگین

خرید دستگاه قطعه شویی سواری و نیمه سنگین ماشین سازی زرنه اصفهان با مدل TL800، TL1000، TL1200 و TL1500 می‌تواند به شما کمک کند تا در مصرف آب و شوینده به میزان زیادی صرفه جویی کنید. در زمان خرید دستگاه قطعه شوی سواری باید به نکات زیر دقت داشته باشید:

  • بررسی قدرت پمپ دستگاه
  • قیمت دستگاه قطعه شویی سبک
  • خدمات پس از فروش
  • برند تولیدکننده
  • میزان مصرف انرژی جهت گرم کردن محلول شستشوی دستگاه قطعه شویی

قیمت دستگاه قطعه شویی سبک و نیمه سنگین

قیمت دستگاه قطعه شویی، سیلندر شویی و موتور شویی سبک و نیمه سنگین به فاکتور‌های بسیاری بستگی دارد که به برخی از آنها میپردازیم.

ابعاد دستگاه: دستگاه قطعه شویی در تمام مدلهای سبک و نیمه سنگین باید هنگام طراحی و ساخت در ابعادی ساخته شود که تمام قطعات خودروهای مربوط را پوشش دهد، ماشین سازی زرنه اصفهان با طراحی منحصر بفرد در این مهم پرچم دار تمام تولید کنندگان داخلی محسوب می‌شود.

توان پمپ و گیریبگس: پمپ دستگاه قطعه شویی به عنوان قلب تپنده دستگاه، یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در شست وشو و همچنین بسیار تاثیر گذار در قیمت دستگاه است. ساخت پمپ‌های اختصاصی در ماشین سازی زرنه اصفهان باعث شده تا با ایجاد فشار بسیار عالی ودبی مناسب برای شست وشو، دستگاه‌های این مجموعه را یکی از باصرفه ترین محصولات بازار کند.
انتخاب گیریبکس مناسب برای چرخش سبد شست وشو با سرعت مناسب نیز می‌تواند در کیفیت شست وشو و قیمت دستگاه موثر باشد.

تجهیزات کنترلی: ماشین سازی زرنه اصفهان با انتخاب صحیح و مسئولیت پذیری در طول عمر دستگاه قطعه شویی و سلامت دستگاه در تمام سالیان سالی که قرار هست مورد استفاده قرار بگیرد، همواره با بکار گیری لوازم اورجینال در سیستم حفاظت و فرمان دستگاه قطعه شویی، محصولی بصرفه، بدونه خرابی، بدونه تهدید برای سوختن الکتروموتورها در اثر فشار کاری و نوسانات برق شبکه و همچنین خطای انسانی، تولید نموده و یکی از مهمترین فاکتور‌های تعیین قیمت دستگاه را در راستای مشتری مداری لحاظ نموده است.

سیستم گرمایشی: یکی دیگر از عوامل مهم در دستگاه قطعه شویی طراحی کوره‌های انتقال حرارت از مشعل به محلول شستشو میباشد. که در صورت طراحی صحیح با در نظر گرفتن مصرف سوخت بسیار پایین و راندمان بسیار بالا، می‌تواند این بخش از دستگاه قطعه شویی را قدری مشکل و پر هزینه کند که قطعا در قیمت تمام شده دستگاه بسیار موثر است.
نکته حائز اهمیت این هست که متقاضی دستگاه قطعه شویی تصمیم دارد یک بار برای همیشه هزینه کند؛ یا با هزینه کمتری دستگاهی تهیه کند و در تمام مدت کار با دستگاه هزینه تدریجی اتلاف انرژی را بپردازد. قطعا مشتریان آینده نگر انتخاب هوشمندانه‌ای دارند و دستگاهی را انتخاب خواهند کرد که با کمترین مصرف انرژی و بالاترین راندمان کار میکند.

طراحی و ساخت دستگاه قطعه شویی سبک و نیمه سنگین

ماشین سازی زرنه اصفهان یک چارچوب و استاندارد خاص در طراحی و تولید انواع دستگاه قطعه شویی دارد؛ بنابراین چارچوب تولید این دستگاه با همه دستگاه‌های قطعه شویی، سیلندرشویی و موتورشویی نیمه سنگین یکسان است. مهمترین ویژگی‌های ساخت دستگاه قطعه شویی سواری و نیمه سنگین ماشین سازی زرنه اصفهان عبارتند از:

  • داشتن مخزن آب
  • مجهز به سیستم گرمایشی برای گرم کردن محلول شستشو
  • دارای پمپ آب برای پاشش محلول به قطعات
  • مجهز به سیستم موتور و گیربکس کلاچ دار برای چرخاندن سبد
  • داشتن ایمنی بالا به دلیل داشتن کلاچ
  • مجهز به واشرهای آب بندی برای جلوگیری از هدر رفت انرژی وتمیز ماندن محیط بیرونی دستگاه
  • تمیز ماندن محیط بیرونی دستگاه
  • دارای جک‌های گازی برای سهولت در باز و بسته کردن درب دستگاه
  • دارای تابلو برق هوشمند برای سیستم فرمان اتوماتیک
  • مجهز به سیستم حفاظتی و ایمنی برای همه الکتروموتورها
  • دارای والو و دریچه تخلیه برای سهولت در سرویس و نگهداری
  • دارای فیلترهای تصفیه محلول شستشو برای جلوگیری از گردش ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها
  • توزیع یکنواخت و پاشش محلول توسط نازل‌ها به همه قسمت‌ها
  • دارای طراحی شکیل، بادوام و پرقدرت

سوالات متداول

این دستگاه برای کلیه خودروهای داخلی و خارجی تولیدشده در شرکت‌های سایپا، ایران خودرو، بنز، تویوتا و هیوندای مناسب است.

بله. کلیه قطعاتی که ارتفاعی برابر ۱ تا ۹۰ سانتی متر دارند، با استفاده از این دستگاه قابل شستشو هستند.

بله. قیمت دستگاه  قطعه شویی سواری ماشین سازی زرنه اصفهان، تنها برابر حقوق یک ماه ۱۰ نفر نیروی انسانی است؛ با این حال می‌تواند ده‌ها سال بدون آسیب و کاهش راندمان به شما کار دهد.

در صورت رضایت از محتوا ارائه شده، امتیاز دهید.

۴.۱/۵ – (۷۶ امتیاز)

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + ۱۱ =