۸ نکته مهم در زمان خرید دستگاه قطعه شویی

دستگاه قطعه شویی یکی از دستگاه‌های بسیار مهم در بهبود کیفیت قطعات مختلف صنعتی است که امکان پاکسازی انواع قطعه‌ها را برای ما فراهم می‌کند. در این مقاله از ماشین سازی زرنه اصفهان قصد داریم به بررسی مهمترین نکات در زمان خرید دستگاه قطعه شویی بپردازیم.

نکات مهم در زمان خرید دستگاه قطعه شویی

8 نکته مهم در زمان خرید دستگاه قطعه شویی

۱- قدرت پمپ یا GPM

مهمترین نکته در خرید دستگاه قطعه شوی، قدرت پمپ یا GPM دستگاه است که معمولا بر حسب اسب بخار سنجیده می‌شود. این قدرت نشان می‌دهد که دستگاه شما در یک دقیقه چه میزان آب را می‌تواند عبور دهد و تا چه حد قادر به تمیز کردن سریع و موثر قطعات است. هرچه قدرت پمپ دستگاه بیشتر باشد، راندمان کاری و در نتیجه توان آن هم بالاتر بوده و بهتر نیازهای شما را برطرف می‌کند.

۲- داشتن سنسور دما

در زمان خرید دستگاه قطعه شویی باید حتما دقت کنید که سنسور دما در آن وجود داشته باشد؛ زیرا برخی از قطعات، به دماهای خیلی زیاد یا کم حساس هستند. از سوی دیگر، اگر دمای آب به اندازه کافی نباشد، ممکن است که قطعات به خوبی تمیز نشوند. به همین دلیل باید برای جلوگیری از خرابی قطعات، از سنسور دما برای تنظیم دمای آب استفاده شود.

۳- سیستم گرمایشی و میزان مصرف انرژی در دستگاه قطعه شوئی

یکی از مهمترین عوامل در شستشوی قطعات بعد از فشار پمپ، دمای محلول شستشو هست. از اینرو سرعت گرم شدن محلول همچنین میزان مصرف انرژی به دلیل هزینه‌های تهیه سوخت برای مشعل بسیار حائز اهمیت هست. ماشین سازی زرنه اصفهان با اتکا به سالیان سال تجربه و تحقیق بهترین سیستم گرمایشی را بر روی دستگاه قطعه شویی خود نصب نموده تا با گرم شدن محلول شستشو در زمان مناسب، همچنین ثابت ماندن دما در طول زمان شستشو با کمترین مصرف انرژی یک کیفیت عالی وبصرفه به مشتریان خود ارائه دهد

این صفحه را هم ببینید: قیمت دستگاه قطعه شویی سبک

۴- داشتن فشار سنج

یکی دیگر از تجهیزات مهمی که حتما باید در دستگاه ماشین شویی وجود داشته باشد، داشتم فشارسنج است؛ زیرا تنظیم فشار آب هم در زمان شستشوی قطعات از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورت تنظیم نبودن فشار آّب، ممکن است که قطعات به خوبی تمیز نشوند یا اینکه در اثر فشار بیش از حد، آسیب ببینند.

۵- توجه به ظرفیت دستگاه

در صورتی که برای خرید دستکاه قطعه شویی به دنبال گزینه‌ای هستید که در انرژی و زمان شما صرفه جویی کند، باید مطمئن شوید که ظرفیت بالایی دارد. به عبارت بهتر می‌تواند در یک بازه زمانی مشخص، قطعات بیشتری را با کیفیت بهتری بشوید. همچنین امکان شستشوی قطعات ریز و درشت را دارد و برای کار کردن مشکلی ایجاد نخواهد کرد. در نتیجه راندمان کار شما افزایش خواهد یافت.

۶- بررسی کیفیت برند دستگاه قطعه شویی

یکی دیگر از نکات مهم در خرید دستگاه قطعه شویی این است که چه برندی آن را تولید کرده است؛ شما باید تا حد امکان تجربه خریداران قبلی را بررسی کرده و مطمئن شوید که برند مورد نظرتان، دستگاه‌هایی با کیفیت بالا را به بازار ارائه می‌دهد. برای مثال ماشین سازی زرنه اصفهان بیش از نیم قرن است که در زمینه تولید انواع دستگاه‎های ماشین شویی فعالیت دارد. برخی از دستگاه‌های ما، از حدود سی سال پیش تا امروز در صنایع مختلف فعال هستند و هنوز نیاز به تعمیر پیدا نکرده‌اند. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت خرید خود را از ما انجام دهید.

این صفحه را هم ببینید: قیمت دستگاه قطعه شویی تونلی

۷- تناسب دستگاه قطعه شویی با نوع قطعات

امروزه دستگاه‌های قطعه شویی در انواع مختلف سبک، سنگین، تونلی و خاص ارائه می‌شوند؛ در نتیجه شما باید قبل از خرید دستگاه قطعه شویی دقت کنید که این مدل، مربوط به کدام قطعات است؟ برای مثال دستگاه‌هایی که برای قطعات خودروهای سبک استفاده می‌شوند، با دستگاه‌های شوینده قطعات خودروهای سنگین، نیمه سنگین و فوق سنگین متفاوت هستند. همچنین مکانیزم شستشو هم در بسیاری از این موارد متفاوت است؛ به همین دلیل می‌توانید قبل از خرید، با مشاوران ماشین سازی زرنه اصفهان در این زمینه مشورت کنید.

۸- توجه به قیمت دستگاه قطعه شویی

در صورتی که به دنبال بهترین قیمت دستگاه قطعه شویی هستید، باید این دستگاه را به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. به این ترتیب هم خدمات پس از فروش باکیفیت‌تری به شما ارائه می‌شوند و هم می‌توانید دستگاه را بدون واسطه خریداری کنید. ماشین سازی زرنه اصفهان در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه قطعه شویی فعالیت دارد و این محصولات را با بهترین قیمت به بازار ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت این دستگاه‌ها و خرید آنها با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی نکات مهم در خرید دستگاه قطعه شویی پرداختیم و گفتیم که چطور می‌توانید یک دستگاه خوب را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید برای انتخاب بهترین گزینه متناسب با نیاز خود، با مشاوران فروش ما در ماشین سازی زرنه اصفهان تماس بگیرید.

آیا اصول نگهداری از دستگاه‌های قطعه شویی با هم تفاوت دارند؟

باید بدانید نگهداری از برخی دستگاه‌های قطعه شویی و تعویض قطعات آنها آسان‌تر از سایر دستگاه‌هاست؛ به همین دلیل در زمان خرید، می‌توانید این نکته را هم در نظر داشته باشید.

اهمیت مواد شوینده‌ای در خرید دستگاه‌های قطعه شویی چیست؟

در زمان خرید دستگاه‌های قطعه شویی باید به مواد شوینده استفاده شده در آن هم دقت کنید که برای سلامتی انسان و محیط زیست خطری نداشته باشند.

جهت بهتر شدن کیفیت مقالات سایت ماشین سازی زرنه اصفهان، لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید

2.7/5 - (34 امتیاز)
مشاهده مقالات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 6 =