چرا زرنه را برای خرید دستگاه قطعه شویی انتخاب کنیم؟

دستگاه قطعه شویی یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش طول عمر قطعات صنعتی و بهینه سازی مصرف انرژی در شستشوی آنها است. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که این دستگاه‌ها را از کجا خریداری می‌کنید و چه قابلیت‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است. ماشین سازی زرنه اصفهان یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع دستگاه قطعه شویی است که در سری‌های مختلفی این محصولات را به بازار ارائه می‌دهد. در این مقاله می‌خواهیم مزایای رقابتی دستگاه قطعه شویی زرنه اصفهان را در مقایسه با دیگر برندها بررسی کنیم.

چرا زرنه را برای خرید دستگاه قطعه شویی انتخاب کنیم؟

دلیل انتخاب زرنه برای خرید دستگاه قطعه شویی

۱- ماندگاری و دوام بسیار بالای دستگاه قطعه شویی

یکی از مهمترین مزیت‌های خرید دستگاه قطعه شویی از ماشین سازی زرنه اصفهان این است که پس از خرید، دیگر نیازی به تعمیر یا تعویض قطعات پیدا نخواهید کرد. کلیه محصولات تولیدشده در زرنه، توسط سازندگان تضمین شده‌اند که تا ده‌ها سال بدون نیاز به تعمیر اساسی یا تعویض قطعات کار کنند. گواه این موضوع، قطعاتی است که امروزه حدود سی سال است که در کارگاه‌های تولیدی یا صنایع شهر اصفهان در حال کار هستند و نیازی به تعمیر پیدا نکرده‌اند.

۲- دارای بیش از ۵۰ سال تجربه

یکی دیگر از مزایای رقابتی ماشین سازی زرنه، تجربه چندین دهه‌ای است که در پشت تولید انواع دستگاه قطعه شویی وجود دارد. تولیدات ما از ۵۰ سال پیش تا امروز بر روی خط تولید قرار گرفته و متناسب با پیشرفت تکنولوژی یا نیازهای بازار، بهبود پیدا کرده‌اند. به همین دلیل است که کیفیت آنها هم همراه با افزایش تجربه سازندگان، بهتر شده و در بازارهای داخلی و جهانی به یک محصول منحصر به فرد تبدیل شده‌اند.

۳- داشتن تنوع بالا در دستگاه های قطعه شویی

یکی از بزرگترین مزیت‌های دستگاه قطعه شویی ماشین سازی زرنه اصفهان، تنوع بسیار زیادی است که در میان این دستگاه‌ها وجود دارد. شما می‌توانید انواع دستگاه‌های قطعه شویی سبک، نیمه سنگین، سنگین و فوق سنگین را از ما خریداری کنید.

علاوه بر این، امکان خرید دستگاه قطعه شویی خاص هم به صورت سفارشی برای استفاده در صنایع مختلفی مانند پتروشیمی یا آزمایشگاه از زرنه وجود دارد. همچنین دستگاه قطعه شویی تونلی یا شستشوی مداوم هم برای استفاده در تولیدی‌هایی با تیراژ زیاد تولید شده و توسط ماشین سازی زرنه به بازار عرضه می‌شود.

این صفحه را هم ببینید: قیمت دستگاه قطعه شویی سبک

۴- ارائه گارانتی بلند مدت برای دستگاه قطعه شویی

یکی دیگر از مزایای خرید دستگاه قطعه شویی از ماشین سازی زرنه اصفهان، ارائه گارانتی ۲۴ ماهه برای محصولات مختلف است. از آنجا که دوام این محصولات بسیار بالاست و از قطعات اورجینال و باکیفیت در آنها استفاده شده، گارانتی طولانی مدتی را در زمان خرید دریافت می‌کنید. به این ترتیب تضمین کیفیت دستگاه قطعه شویی را به شما ارائه می‌دهیم و خدمات پس از فروش را به شما عرضه خواهیم کرد.

۵- طراحی منحصر به فرد تعداد نازل پمپ

یکی از مهمترین بخش‌های یک دستگاه قطعه شویی، پمپ آن است؛ دستگاه‎های قطعه شویی ماشین سازی زرنه اصفهان دارای پمپ‌های بسیار قدرتمند با طراحی اختصاصی هستند که محلول شستشو را با فشار و دمای مناسب، از تمامی جهت‌ها به سمت قطعات می‌فرستند.

پمپ‌هایی که در ماشین سازی زرنه اصفهان طراحی شده‌اند، با این شیوه می‌توانند به تمامی گوشه‌ها و سوراخ‌های غیر قابل دسترس، دسترسی پیدا کرده و دمای محلول را در طول فرایند شستشو ثابت نگه دارند. علاوه بر این، یک فشارسنج هم بر روی پمپ نصب شده است که میتواند فشار واقعی ایجادشده در پشت نازل‌ها را به شما نشان دهد.

۶- اولین تولیدکننده انواع دستگاه های اورجینال در ایران

یکی دیگر از مزیت‌های خرید دستگاه قطعه شویی از زرنه اصفهان این است که شما مطمئن خواهید بود که این دستگاه را با قطعات و ساختار اورجینال، از بهترین و نخستین تولیدکننده خریداری کرده‌اید.

در واقع باید بدانید که فناوری ساخت انواع دستگاه قطعه شویی برای نخستین بار توسط زرنه به ایران آورده شده و کلیه برندهایی که پس از آن مشغول تولید این محصولات شدند، تنها یک نسخه کپی شده از محصولات این شرکت را ارائه می‌دهند. بنابراین اگر کیفیت و اصل بودن قطعات دستگاه قطعه شویی برایتان اهمیت دارد، این دستگاه‎ها را از زرنه خریداری کنید.

این صفحه را هم ببینید: دستگاه قطعه شویی خاص

سخن پایانی

ماشین سازی زرنه اصفهان از بهترین تولیدکنندگان انواع دستگاه‌های قطعه شویی با بالاترین کیفیت است که این محصولات را با گارانتی ۲۴ ماهه به بازار ارائه می‌دهد. در این مقاله به صورت کامل مزایای خرید انواع دستگاه قطعه شویی از زرنه اصفهان را بررسی کردیم. شما می‌توانید برای سفارش خرید دستگاه قطعه شویی یا دریافت مشاوره در این زمینه با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

ماشین سازی زرنه اصفهان چه مدل‌هایی از دستگاه قطعه شویی را به بازار ارائه می‌دهد؟

دستگاه قطعه شوی سواری، نیمه سنگین، سنگین، فوق سنگین، تونلی و سفارشی ساز از مهمترین محصولات زرنه اصفهان هستند.

پمپ اختصاصی دستگاه قطعه شویی زرنه چه ویژگی‌هایی دارد؟

این پمپ‌ها قادر به تنظیم فشار و دمای آب هستند و می‌توانند دبی مناسب را برای شستشو ایجاد نمایند. همچنین سرعت شستشو را هم تا حد زیادی افزایش می‌دهند.

جهت بهتر شدن کیفیت مقالات سایت ماشین سازی زرنه اصفهان، لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید

3.6/5 - (21 امتیاز)
مشاهده مقالات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پنج =